Odgovori na vsa vaša vprašanja vezana za:
Izdaja
Izdajatelj Emmezeta klub kartice je Fliba d.o.o. Kartica je last izdajatelja. Kartica se uporabniku izdaja brezplačno, prevzema se na prodajnem mestu ter se aktivira s prvim nakupom. Kupcem, ki nakupujejo preko spleta, se kartica po obdelavi zahtevka pošlje na domači naslov. Uporabnik kartice lahko postane vsaka polnoletna oseba, ki izpolni pristopno izjavo na prodajnih mestih Emmezete ali na spletni strani www.emmezeta.si in pri tem da na razpolago obvezne podatke navedene v pristopni izjavi za Emmezeta klub. Kartica se izdaja za nedoločen čas in velja do preklica. Emmezeta klub kartica se glasi na nosilca, številka kartice pa se naknadno poveže s podatki iz pristopne izjave.Če po izpolnjeni pristopni izjavi nosilec spremeni osebne podatke, je dolžan obvestiti izdajatelja kartice v pisni obliki na klub@emmezeta.si, z izpolnitvijo obrazca za spremembo podatkov na prodajnih mestih ali pa osebno spremeniti na spletni strani www.emmezeta.si. S prevzemom kartice uporabnik soglaša s splošnimi pogoji poslovanja.
Ugodnosti, ki jih ponuja kartica
Klub kartica uporabniku omogoča koriščenje ugodnosti, ki jih ponuja Emmezeta Klub program. Pod ugodnosti, ki jih Klub kartica omogoča se podrazumeva:
-
1.
- Vsak mesec člani Emmezeta Kluba imajo popuste na določene kategorije in/ali izbiro artiklov, ki so vidni v prodajnih centrih in na www.emmezeta.si/akcijska-ponudba 2.
- Od 5% do 10% dodatnega popusta lahko pridobijo na 1 artikel ali celoten nakup, odvisno o številu zbranih točk. Popust glede na zbrano število točk lahko uveljavljajo tudi na artikel, ki se nahaja v neki drugi akciji (redna akcija, klub akcija) na način, da se prvo obračuna popust po akcijski ceni in šele nato popust glede na zbrano število točk.li>
Podrobnosti o aktualnih ugodnostih so dostopne na www.emmezeta.si, v tiskanih promocijskih materijalih in na prodajnih mestih.
Kartica se uporablja za zbiranje točk ter se aktivira s prvim nakupom na prodajnem centru. Na spletni strani lahko zahtevate kartico le, če ste registrirani oz če imate uporabniški račun.. Kartico blahko zahtevate pred ali po opravljenem nakupu, katera se po obdelanem zahtevku pošlje po pošti na naslov kupca.
Zbiranje in vnovčevanje klub točk
Povezovanje kartice z uporabniškim računom je nujno za nadaljnje zbiranje točk pri nakupu preko spletne trgovine, za nakupe v trgovini pa je neobvezna in služi samo za sledenje stanja točk. Zbiranje in vnovčevanje točk je možno na prodajnih mestih in na spletni strani. V prodajnih centrih je potrebno Klub kartico fizično pokazati na blagajni. V primeru spletnega nakupa je potrebno kartico povezati z uporabniškim računom pred opravljenim nakupom. Točke je možno zbirati tudi brez fizične kartice na prodajnih mestih s pomočjo Token kode. Da bi kupci lahko zahtevali Token kodo, morajo imeti odprt profil na www.emmezeta.si ter na njemu povezano kartico s profilom.Token koda velja 20h in jo je potrebno pri plačilu na blagajni pokazati namesto fizične kartice.
Točkje se ne morejo zamenjati za gotovino. Klub kartico je potrebno pokazati pred zaključkom računa na blagajni na prodajnih mestih izdajatelja. Naknadni vnos točk ni možen.. Pri plačilu z gotovino ali darilno kartico, za vsakih 10 € kupec prejme 2 točki. Plačilo istega zneska s plačilno kartico prinaša 1 točko. Zbrane točke se seštevajo in so vidne na računu in na www.emmezeta.si znotraj uporabniškega profila. Ob plačilu z Emmezeta darilno kartico je možno pridobivanje ali vnovčevanje točk. Pri nakupu Emmezeta darilne kartice ni možno zbiranje ali vnovčevanje točk.
Pri nakupu na prodajnih mestih in v spletni trgovini se nove točke prištejejo ali vnovčijo naslednji dan po prevzemu artikla/ov. Točke se na Klub kartico prištejejo 24 ur od prevzema artiklov. Emmezeta klub točke prenehajo veljati po preteku dveh let od dneva ko so pridobljene in bodo najkasneje z zadnjim dnem v tem mesecu vse točke starejše od dveh let izbrisane s kartice.
Zbrane točke kupec lahko zamenja za aktualne ugodnosti predvidene v Emmezeta Klub programu. Pridobljene točke z ugodnostmi Emmezeta Klub programa se medsebojno ne seštevajo. Popusti pridobljeni z ugodnostmi na temelju Emmezeta Klub programa se seštevajo z ostalimi popusti in akcijami. Cena dostave in/ili montaže se ne upošteva pri obračunu točk.
Varstvo osebnih podatkov
Namen zbiranja in obdelave osebnih podatkov uporabnika je izključno zaradi omogočanja ugodnosti, ki jih uporabniku ponuja Emmezeta Klub program ter za namen marketinga in za pošiljanje informacij o zbranih točkah in ugodnostih, ki jih za člane kluba omogoča Emmezeta. Uporabnik kartice soglaša, da ga Emmezeta obvešča o promocijskih aktivnostih in ugodnostih za člane v času veljavnosti kartice. Osebni podatki uporabnika se zbirajo, obdelujejo in uporabljajo v skladu z vsakokrat veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov ter drugo veljavno zakonodajo s področja varstva osebnih podatkov, ter se ne izmenjujejo z drugimi uporabniki. Uporabnik lahko v vsakem trenutku odstopi od privolitve in zahteva prenehanje nadaljne uporabe njegovih podatkov s pisnim preklicem svoje izjave o soglašanju naklub@emmezeta.siin z vraćilom kartice izdajatelju. V tem primeru preneha biti uporabnik kartice in ne more več koristiti predvidene ugodnosti. Več o varstvu osebnih podatkov in pravicah, si lahko uporabnik prebere v Informacijah o obdelavi osebnih podatkov dostopnih na spletni strani Emmezeta na https://www.emmezeta.hr/kontakt-i-usluge/zop/
Sprememba splošnih pogojev poslovanja
Izdajatelj si pridržuje pravico da v kateremkoli trenutku in brez predhodnega obvestila ukine posamezno Klub kartico, potegne kartice iz obtoka ter da spremeni ali v popolnosti ukine elemente Emmezeta Klub programa ali celi program. Vse spremembe in dopolnila Splošnih pogojev poslovanja bo izdajatelj objavil na spletni strani www.emmezeta.si. Spremebe začnejo veljati po preteku roka od 14 dni od dneva objave ter se upoštevajo za sprejete, če uporabnik v tem roku ne vrne Klub kartice ali pa jo ne odjavi v pisni obliki. Vse točke ugodnosti se morajo vnovčiti v roku 14 dni, po tem roku preneha njihova veljavnost.p>
Končne odredbe
Uporabnik ima pravico v vsakem trenutku odpovedati uporabo Klub z vračilom kartice.kartice. Odpoved začne veljati od trenutko, ko izdajatelj prejme obvestilo o odpovedi in vrnjeno kartico.. Z izpolnitvijo pristopne izjave uporabnik pod materialno in kazensko odgovornostjo izjavlja, da ne bo zlouporabljal kartico Emmezeta Kluba, status člana ter mehanizma zbiranja in vnovčevanja nagradnih točk.U slučaju gubitka ili krađe kartice korisnik je obavezan nestanak kartice prijaviti pisanim putem V primeru izgube ali kraje kartice je uporabnik dolžen to prijaviti v pisni obliki na e-naslov: klub@emmezeta.si ali na naslov Fliba d.o.o. Svilajska 36, 31000 Osijek s pripisom „Za Emmezeta Klub”. Z izpolnitvijo pristopne izjave uporabnik brezpogojno sprejema splošne pogoje poslovanja.
Nadomestna kartica
Po prejetem obvestilu o izgubi/kraji kartice bo izdajatelj preveril stanje točk ter blokiral prijavljeno kartico. Prijava izgube/kraje kartice se izvede v pisni obliki na klub@emmezeta.si ali na naslov Fliba d.o.o. Svilajska 36, 31000 Osijek s pripisom „Za Emmezeta Klub”. V primeru prijave izgube/kraje kartice v prodajnih centrih, se uporabniku na licu mesta izroči nova klub kartica ter se morebitne točke prenesejo na novo kartico v roku 7 delovnih dni. Če se izguba/kraja kartice prijavi v pisni obliki, se po obdelavi zahtevka uporabniku pošlje na elektronski naslov obvestilo, nova kartica pa se pošlje na naslov uporabnika. V kolikor je kartica zlorabljena in točke vnovčene preden Emmezeta prejme pisno obvestilo o izgubi/kraji, izdajatelj ne odgovarja za izgubljene točke ter jih ne bo vrnil uporabniku na nadomestno kartico.