Pogoji poslovanja spletne trgovine
Za pogoje poslovanja spletne trgovine velja Zakon o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22, »ZVPot-1«)
Splošni pogoji
Prodajalec
Prodajalec je trgovsko podjetje Fliba d.o.o. Gospodarska 5, 10255 D. Stupnik, ki posluje pod imenom Emmezeta.
Kupec
Kupec blaga oz.potrošnik je obiskovalec spletne trgovine, ki izbere vsaj en izdelek, ga položi v košarico, plača s kreditno kartico, preko spletne banke ali virmanskim nalogom na banki/pošti, ali naročeno blago plača po povzetju (ob dostavi, samo gotovinsko plačilo) .
Slike in opisi
Slike in opisi posameznih izdelkov so simbolični, pridobljeni pri proizvajalcu/dobavitelju ali prenešeni preko interneta, zato ni nujno, da so identični pravim/naročenim izdelkom. Prodajalec Emmezeta poizkuša čimbolj natančno navesti opise in karakteristike določenega izdelka. Prodajalec si pridržuje pravico do napak v opisih izdelkov in slik. Cene, plačilni pogoji in akcijske ponudbe so veljavne samo na dan naročila oziroma plačila in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila!
Garancija
Račun (ali ustrezno primerljivo dokazilo o nakupu) ali garancijski list sta dokumenta, s katerimi lahko kupec uveljavlja svoje pravice.
Podjetje Emmezeta je kot prodajalec odgovoren za stvarne napake izdelka v skladu z določbami Obligacijskega zakonika (Uradni list RS, št. 97/07 s sprem).
Razno
Preko spletne trgovine www.emmezeta.si je kupcu omogočen tudi nakup dela asortimana izdelkov, ki so na spletni strani prodajalca.
Cene vključujejo DDV.
Valuta je evro (EUR).
Prodajalec se zavezuje, da bo spletno stran vzdrževal v skladu z dobro gospodarsko prakso in s skrbnostjo dobrega gospodarja, ni pa odgovoren za kakovost internetne povezave prek katere kupec dostopa do spletnega mesta prodajalca.
Člani Emmezeta kluba lahko uporabljo pike tudi v spletni trgovini. Če kupec ni član kluba lahko pridobi med spletnim nakupom tako, da izpolni spletni obrazec za prijavo.
Pike, pridobljene med nakupom za znesek več kot 13 eura se samodejno zbirajo ob nakupu. Plačilo dostave ne prinaša točk, prav tako ni mogoče znižati cene dostave s porabo predhodno zbranih točk.
Obvezno jamstvo za skladnost blaga
Prodajalec se zavezuje kupcu dobaviti blago, ki izpolnjuje subjektivne in objektivne zahteve za skladnost blaga, kot jih določa ZVPot-1.
V kolikor izdelek ne izpolnjuje zahteve za skladnost, je kupec o tem dolžan nemudoma, najkasneje pa v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena, pisno obvestiti prodajalca na elektronski naslov shop@emmezeta.si , pri čemer mora natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti pregled izdelka.
Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem obvesti kupca v 8 dneh od prejema obvestila kupca iz prejšnje točke.
V primeru neskladnosti blaga se uporabljajo določbe ZVPot-1, pri čemer je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca, pod pogoji iz ZVPot-1 ter v sledečem vrstnem redu upravičen, da:
- zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;
- zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.
Ne glede vrstni red iz predhodnega odstavka, lahko kupec odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od dobave blaga.
Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v dveh letih od dobave blaga.
Če je neskladnost zgolj neznatna, kupec ne more odstopiti od prodajne pogodbe.
Razno
Preko spletne trgovine www.emmezeta.si je kupcu omogočen tudi nakup dela asortimaja izdelkov, ki so na spletni strani prodajalca.
Cene vključujejo DDV.
Valuta je evro (EUR).
V primeru znižanja cene blaga prodajalec označi prejšnjo ceno in znižano ceno, pri čemer se za prejšnjo ceno šteje najnižja cena blaga, ki jo je prodajalec uporabila v zadnjih 30 dneh pred uporabo znižane cene.
Prodajalec se zavezuje, da bo spletno stran vzdrževal v skladu z dobro gospodarsko prakso in s skrbnostjo dobrega gospodarja, ni pa odgovoren za kakovost internetne povezave prek katere kupec dostopa do spletnega mesta prodajalca.
Naročanje
Izdelke naročite tako, da jih odložite v košarico. Izdelke lahko naročijo samo registrirani uporabniki. V primeru, da prodajalec ne more dostaviti izdelka, ker naročenega izdelka ni več na zalogi ali ga ni več možno naročiti pri dobavitelju, bo prodajalec pisno obvestil kupca preko posredovanih kontaktnih podatkov, kupec pa lahko prekliče naročilo ali sprejme morebitni nov rok dobave. Če se kupec odloči za preklic naročila, bo prodajalec kupcu vrnil plačano kupnino v najkrajšem možnem času in najkasneje v roku 30 dni od prejema obvestila o preklicu. Če kupec ne želi sprejeti naročenega in nepoškodovano dobavljenega blaga, ima prodajalec pravico zahtevati od kupca povračilo vseh manipulativnih stroškov, povezanih z dostavo.
Prodajalec si pridržuje pravico do odstopa od pogodbe , če je očitno, da je navedena cena nesorazmerna z dejansko ceno izdelka in da gre za očitno napako pri prikazovanju cen, ki je posledica sistemske napake in/ali človeške napake.[LA8] [AI9] [MH10]
Dostava
Naročene izdelke dostavljamo do dovoza, ki je najbližje stanovanjski zgradbi ali če kupac želi mogoča je dostava v hišo po posebni ceni.
Če gre za več stanovanjsko zgradbo dobavitelj ni dolžan dostaviti izdelkov v stanovanje, kjer se nahaja kupec, temveč na dovoz najbližjega vhoda v stavbo. Dostop do vhoda s kombijem in tovornjakom mora biti prost, sicer je dostava opravljena do najbližje točke, kjer je možno razkladanje. Dostava se izvaja po celotni Sloveniji. Izdelke pošiljamo prek transportnega podjetja Gebruder Weiss.
Okvirni rok dobave je do 12 delovnih dni, razen za izdelke, za katere je bil kupec posebej obveščen o dobavnem času. Rok prične teči, ko prodajalec - Fliba d.o.o. prejme plačilo na tekoči račun ali je plačilo s kreditno kartico odobreno. V času praznikov in med vikendi se rok dostave podaljša za čas dela prostih dni. Dostava naročenega blaga se obračuna
glede na težo paketa .Cenik tukaj. Dostava je vsak delovni dan med 8:00 in 16:00 uro..
Preko zavihka za naročanje lahko spremljate trenutno stanje vašega naročila (prejeto, v obdelavi, dokončno obdelano, oddano za dostavo). Za zagotovitev boljše komunikacije med kupcem in dostavno službo bomo dostavni službi posredovali telefonsko številko, ki jo je kupec navedel med registracijoali v toku naročila kot gost v spletni trgovini.
Dan pred predvideno dostavo, med 9:00 in 10:00 uro kupec prejme SMS sporočilo (dostavna služba Gebruder Weiss) z naslednjo vsebino:
Vaše naročilo od Emmezete bo oddano (datum) do (ure). Voznik vas bo poklical 30 minut pred prihodom na dostavni naslov. Dostava poteka do najbližje točke, do katere lahko dostopamo z dostavnim vozilom, torej dovozom. Če vam ponujeni datum ne ustreza, pošljite povratno informacijo do 16. ure z odgovorom na SMS ali s klicem na +386 1 235 16 00. Vaš Gebruder Weiss.
Če vam predlagani datum dostave ne ustreza, se je potrebno še isti dan, ko ste prejeli sporočilo dogovoriti za nov datum dostave, in sicer do 16:00 ure. Če vas v dogovorjenem času dostave ni na naslovu dostave in se niste dogovorili za nov datum dostave, se vsak nov poskus dostave dodatno zaračuna. Pošiljka se lahko hrani v skladišču dostavne službe do 5 dni brez dodatnih stroškov. Po tem roku bodo morebitni dodatni poskusi dostave dodatno zaračunani.
Drugi pogoji dostave
Izdelki so pakirani tako, da jih običajno ravnanje med prevozom ne poškoduje. Kupec je ob prevzemu izdelka dolžan preveriti morebitno škodo in jo nemudoma pisno reklamirati in sicer tako, da izpolni obrazec in ga preda dostavni službi, ki je pripeljala izdelek. Ob morebitnih vidnih zunanjih poškodba lahko kupec prevzem izdelka zavrne. Blago je zavarovano za primer izgube in nastanek škode pri dostavi. Kupec je ob prevzemu blaga dolžan podpisati dokument, ki dostavni službi služi kot potrdilo o prevzemu blaga.
Če kupec ne prejme blaga v pričakovanem roku, niti obvestila o dostavi, obvesti prodajalca, ki pošlje poizvednico glede pošiljke oziroma pošlje novo pošiljko.
V primeru zamude zaradi višje sile (izgubljeni izdelki, poškodovani izdelki pri dostavi v distribucijskem centru partnerja, ki jih je brez dostave vrnil v spletno trgovino www.emmezeta.si) Fliba d.o.o. ne prevzema odgovornost na „prvi riziko“ in se obvezuje poslati drug izdelek v najkrajšem možnem času.
Varstvo osebnih podatkov
Osebni podatki, ki jih zbiramo, so odvisni tako od vrste storitve, ki jo zagotavljamo našim kupcem, uporabnikom in strankam, nameri kupcev za uporabo naših storitev, vrste pogodbe, ki jo sklenemo z našo stranko kot tudi nameri kupca, da svoje pravice uveljavlja na podlagi zakonskih in regulativnih določb. Predvsem so to podatki, brez katerih storitve ne moremo opraviti. Zbiramo predvsem
- - osnovne osebne podatke (ime in priimek)
- - osnovne kontaktne podatke (naslov, številka telefona, mail)
- - podatke, vezane na uporabo Emmezeta kluba
- - podatke, vezane na uporabo spletne trgovine www.emmezeta.si
- - druge osebne podatke, potrebne za uveljavljanje kupčevih pravic, ki temeljijo na zakonskih določbah o varstvu potrošnikov
- - podrobne informacije o obdelavi in varovanju osebnih podatkov najdete na naslednji povezavi: Zbiranje in obdelava osebnih podatkov
Plačila
Kupec lahko naročene izdelke in storitve plača s kreditnimi in/ali debetnimi karticami: Visa in MasterCard
* * Plačila s kreditnimi karticami se izvajajo prek sistema plačevanja Monri Pay zaščitenega s protokolom Secure Socket Layer (SSL). Preden stranka izvede plačilo s katerim koli načinom plačila, se mora registrirati in izpolniti spletni obrazec za naročilo.
* * Po pravilno izpolnjenem obrazcu za naročilo, prodajalec kupcu posreduje potrditev naročila na elektronski naslov, ki ga je kupec določil med registracijo.
* * Naročila, ki so oddana na emmezeta.si ni možno osebno prevzeti v nakupovalnih centrih Emmezete.
Varnost plačila
Zaupnost vaših podatkov je zaščitena in zagotovljena z uporabo šifriranja SSL. Spletna mesta za plačila so zaščitena s protokolom SSL (Secure Socket Layer) s 128/256-bitnim šifriranjem podatkov. Šifriranje SSL je postopek šifriranja podatkov, kjer se prepreči nepooblaščen dostop med prenosom. To omogoča varen prenos informacij in preprečuje nepooblaščen dostop do podatkov med komunikacijo med uporabnikovim računalnikom in storitvijo Monri Payments ter obratno.
Zamenjava izdelka/reklamacije/vračilo
Kupec ima pravico do vračila izdelka v naslednjih primerih:
- - prejme izdelek, ki ni bil naročen
- - dostava izdelka z napako ali izdelka s poškodbo, ki ni nastala med prevozom
- -drugi primeri v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (npr. odstop od pogodbe).
Zamenjava reklamiranega izdelka
Kupec lahko kupljeni izdelek vrne v roku 14 (štirinajstih) dni od prejema izdelka na naslov naveden za dostavo, če blago ne deluje brezhibno, je poškodovano ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu Spletna trgovina Emmezeta.si se zavezuje, da bo reklamirani izdelek zamenjala z enakim izdelkom ali izdelkom s podobnimi lastnostmi istega cenovnega in kakovostnega razreda v roku 30 dni od prejema zahteve. Kupec je dolžan vrniti reklamirani izdelek v nepoškodovani originalni embalaži z vsemi priloženimi deli (daljinski upravljalnik, usmernik, navodila itd.). Izdelkov z vidnimi poškodbami, izdelkov, ki jih je stranka sama poskušala popraviti ali spremeniti, izdelkov, ki so bili poškodovani zaradi nepravilne povezave ali nepravilne uporabe ali električnega udara in izdelkov brez originalne embalaže ni mogoče zamenjati. Po poteku 14 (štirinajstih) dni od prejema izdelka so možne reklamacije in popravila pri pooblaščenem serviserju. Zahteva za reklamacijo ne posega v kupčeve pravice iz garancije ali stvarnih napak ali pravice do odstopa od pogodbe opisane v naslednjem naslovu.
Prodajalec bo kupcu odobril vračilo blaga v primeru utemeljene pritožbe, ki je podana pisno preko spletnega obrazca za reklamacije . V primeru, da prodajalec kupcu ne more zagotoviti drugega izdelka, prodajalec kupcu povrne poštne stroške vračila blaga in vrednost izdelka, ki ga ne more več dostaviti. Kupec v primeru vračila blaga nosi vse manipulativne stroške, ki so nastali, razen če kupec blago vrne zaradi odpovedi prodajalca.
Odstop od pogodbe
Kupec lahko skladno z ZVPot-1 brez razloga odstopi od pogodbe v roku 14 (štirinajstih) dni. Odstopni rok prične teči naslednji dan po datumu prevzema blaga. Kupec mora prodajalca o odstopu od pogodbe pisno obvestiti v roku 14 (štirinajstih), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To lahko stori prek spletnega obrazca, po pošti na obrazcu, skladnim s Pravilnikom o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov (Uradni list RS, št. 139/22) Odstop od pogodbe je veljaven, ko prodajalec prejme pisno obvestilo. V primeru odstopa od pogodbe je kupec dolžan izdelek vrniti prodajalcu v roku 14 (štirinajstih) dni od odstopa od pogodbe na lastne stroške. Izdelki, ki jih kupec vrne, morajo biti popolni, v originalni in nepoškodovani ali maksimalno ohranjeni embalaži ter z vsemi pripadajočimi nepoškodovanimi deli, dodatki in dokumentacijo. Po prejemu izdelka lahko kupec z neinvazivno uporabo izdelka ugotovi naravo, značilnosti in funkcionalnost izdelka. V primeru odstopa od pogodbe in vračila izdelka je kupec odgovoren za vsako morebitno znižanje vrednosti izdelka, ki je posledica prekomerne in neprimerne uporabe izdelka. Vračila se izvedejo sorazmerno z ugotovljenim znižanjem vrednosti izdelka.
Odstopni rok začne teči z dnem, ko:
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu;
- potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov; in
potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Prodajalec se zavezuje, da bo kupcu vrnil celoten znesek plačane kupnine v 14 (štirinajstih) dneh po prejemu pisnega obvestila o odstopu od pogodbe .
Izključitev pravice do odstopa od pogodbe
Razen če sta se pogodbeni stranki dogovorili drugače, kupec v skladu s 135. členom ZVPot-1 nima pravice do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov v zlasti pri teh pogodbah:
1. o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
2. o blagu, ki je izdelano po natančnih navodilih kupca in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
3. o opravljanju storitve, ki potrošnika zavezuje k plačilu, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
4. o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
5. pri katerih je potrošnik izrecno zahteval obisk podjetja na domu zaradi izvedbe nujnega popravila ali vzdrževanja. Če podjetje pri takem obisku opravi še dodatne storitve, ki jih potrošnik ni izrecno zahteval, ali dostavi blago, ki ne predstavlja nadomestnih delov, nujno potrebnih za vzdrževanje ali popravilo, ima potrošnik za navedene dodatne storitve in blago pravico do odstopa od pogodbe.
Informacije o pritožbenem postopku
Kupec lahko vloži pritožbo pisno preko spletnega obrazca za reklamacije. Prodajalec bo o pritožbi odločil v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema pritožbe. Rešitev pritožbe z ustreznimi pojasnili prodajalec pošlje v pisni obliki na kontaktni elektronski naslov kupca. Kupec ima pravico zoper pritožbo vložiti ugovor.
V primeru, da je kupec zoper rešitev pritožbe prodajalca podal ugovor, prodajalec v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni elektronski naslov kupca. S tem je odločitev prodajalca dokončna. V primeru, da kupec ni zadovoljen z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Reševanje sporov
V skladu z 32. členom Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (Uradni list RS, št. 81/15) kupce obveščamo, da ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS) je na voljo tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL.
Kontakti:
Fliba d.o.o
Gospodarska 5, 10255 Donji Stupnik
Email: shop@emmezeta.si
Info telefon:
HR: 072 20 20 22
SLO: 030 767 232
OIB: 30777726033
MB: 1366963
Vpisano pri Gospodarskem sodišču v Zagrebu pod število 080220197
Osnovni kapital 10.662.860,00 EUR plačan v celoti
IBAN: HR2024070001100620863 odprt pri OTP banki
IBAN za spletne transakcije: HR2624070001500330983