Odgovore na vsa vaša vprašanja v zvezi z:
Izdajanje
Izdajatelj klubske kartice Emmezeta je Fliba doo. Kartica je last izdajatelja. Kartica se uporabniku izda brezplačno, prevzame se na prodajnem mestu in se aktivira ob prvem nakupu. Kupec, ki bo nakupoval preko spletne trgovine, bo po obdelavi povpraševanja prejel kartico na domači naslov. Uporabnik kartice lahko postane vsaka polnoletna oseba, ki na prodajnih mestih Emmezeta ali na spletni strani www.emmezeta.hr izpolni prijavnico in hkrati da na voljo obvezne podatke, navedene v pristopnici za klub Emmezeta. Kartica se izda za nedoločen čas in velja do preklica. Klubska kartica Emmezeta se izda na prinosnika, številka na kartici pa se naknadno poveže s podatki na dostopni kartici. Če nosilec po izpolnitvi prijavnice spremeni svoje osebne podatke, mora o tem pisno obvestiti izdajatelja na klub@emmezeta.hr, tako, da izpolnite obrazec za spremembo podatkov v prodajnem centru ali jih osebno spremenite na spletni strani www.emmezeta.hr. S prevzemom kartice se uporabnik strinja s temi splošnimi pogoji.
Ugodnosti, ki jih ponuja kartica
Klubska kartica uporabniku omogoča ugodnosti, ki jih ponuja program Emmezeta Club. Prednosti, ki jih ponuja Klub karta so::
- Člani kluba Emmezeta imajo vsak mesec popuste na določene kategorije in/ali izbor izdelkov, ki so vidni v prodajnih centrih in na www.emmezeta.hr/akcijska-ponudba
- Od 5% do 10% dodatnega popusta lahko dobite na 1 izdelek ali celoten nakup, odvisno od števila zbranih točk. Popust glede na število zbranih točk je možno uporabiti tudi, če je izdelek na kateri od drugih akcij (redna akcija, klubska akcija), in sicer tako, da se najprej obračuna popust na akcijo, nato pa popust glede na število zbranih točk.
Podrobnosti o aktualnih ugodnostih so na voljo na spletni strani www.emmezeta.hr, v tiskanih promocijskih materialih in na prodajnih mestih.
Kartica se uporablja za zbiranje točk in se aktivira ob prvem nakupu v trgovini. V spletni trgovini je kartico možno zahtevati le, če je stranka registrirana, torej ima odprt uporabniški profil. Kartico lahko zahtevate pred ali po naročilu, po obdelavi zahteve pa jo pošljete po pošti na naslov kupca.
Zbiranje in poraba klubskih točk
Povezava kartice z uporabniškim profilom je nujna za nadaljnje zbiranje točk pri nakupovanju v spletni trgovini, pri nakupih v trgovini pa je neobvezna in služi zgolj spremljanju stanja točk. Zbiranje in koriščenje točk je možno v prodajnih centrih in v spletni trgovini. V prodajnem centru je treba klubsko kartico fizično predložiti na blagajni. V primeru nakupov v spletni trgovini je potrebno Club kartico pred kreiranjem naročila v spletni trgovini povezati z registriranim profilom. Točke lahko zbirate tudi brez fizične kartice v prodajnem centru s pomočjo kode Token. Da lahko kupci zahtevajo kodo, morajo imeti odprt profil na www.emmezeta.hr in z njim povezano klubsko kartico. Koda je veljavna 20 ur in jo morate pri plačilu pokazati na blagajni namesto fizične kartice.
Točk ni mogoče zamenjati za gotovino. Klubsko kartico morate predložiti pred zaprtjem računa na blagajni na prodajnih mestih izdajatelja. Naknadni vpis točk ni mogoč.Pri plačilu z gotovino in darilno kartico za vsakih porabljenih 13,27 eur na račun uporabniku pripadata 2 točki. Plačilo enakega zneska s kartico prinese 1 točko. Zbrane točke se seštevajo, vidne so na položnici in na www.emmezeta.hr znotraj uporabniškega profila. S plačilom Emmezeta z darilno kartico je možno koriščenje in zbiranje točk. Točk ni mogoče uporabiti ali zbirati ob nakupu darilne kartice.
Pri nakupu v trgovini in spletni trgovini se pridobijo nove točke, ki jih lahko izkoristite naslednji dan po dostavi blaga. Točke se pripišejo klubski kartici v 24 urah od prevzema izdelka. Klubske točke Emmezeta prenehajo veljati po preteku dveh let od dneva zbiranja, vse točke, starejše od dveh let, pa bodo iz kartice izbrisane najkasneje do zadnjega dne tega meseca.
Zbrane točke lahko uporabnik zamenja za aktualne ugodnosti v programu Emmezeta Club. S točkami pridobljene ugodnosti programa Emmezeta Club se ne seštevajo. Popusti, pridobljeni z ugodnostmi po programu Emmezeta Club, se seštevajo z drugimi akcijami in popusti.Cena dostave in/ali montaže ni vključena v izračun točk.
Zaščita osbenih podatkov
Namen zbiranja, obdelave in posredovanja osebnih podatkov uporabnika je izključno omogočanje ugodnosti, ki jih uporabniku omogoča program Kluba Emmezeta ter v trženjske namene pošiljanje informacij o zbranih točkah in ugodnostih, ki jih za člane kluba omogoča Klub Emmezeta. Uporabnik kartice se strinja, da ga Emmezeta obvešča o promocijskih dejavnosti in ugodnostih za člane v času veljavnosti kartice. Osebni podatki uporabnika se zbirajo, obdelujejo in uporabljajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se ne posredujejo drugim uporabnikom. Uporabnik ima pravico dano privolitev kadarkoli preklicati in zahtevati prenehanje nadaljnje obdelave njegovih podatkov s pisnim preklicem izjave o privolitvi.klub@emmezeta.hr in vrnitev kartice izdajatelju. V tem primeru preneha biti uporabnik kartice in ne more več koristiti zagotovljenih ugodnosti.
Spremembe splošnih pogojev poslovanja
Izdajatelj si pridržuje pravico do preklica posamezne kartice Club kadarkoli in brez predhodnega obvestila, do umika kartic iz obtoka ter do spremembe ali popolne ukinitve elementov programa Emmezeta Club ali celotnega programa brez predhodnega obvestila. Vse spremembe Splošnih pogojev bo izdajatelj objavil na spletni strani www.emmezeta.hr. Spremembe stopijo v veljavo po preteku 14 dni od dneva objave in se štejejo za sprejete, če uporabnik v tem roku kartice ne vrne izdajatelju ali pisno odpove uporabo Klubske kartice. Vse točke ugodnosti v tem primeru je prav tako treba izkoristiti v 14 dneh, potem pa prenehajo veljati.
Završne odredbe
Uporabnik ima pravico kadarkoli pisno odpovedati uporabo Klubske kartice z vrnitvijo kartice. Preklic velja od trenutka, ko izdajatelj prejme obvestilo o preklicu in vrnjeno kartico. Z izpolnitvijo prijavnice uporabnik materialno in kazensko odgovorno izjavlja, da ne bo zlorabljal kartice Emmezeta Club, statusa člana ter mehanizma zbiranja in koriščenja nagradnih točk. V primeru izgube ali kraje kartice je uporabnik dolžan izgubo kartice pisno prijaviti na elektronski naslov:klub@emmezeta.hrali na naslov Fliba d.o.o. Svilajska 36, 31000 Osijek z naznakom „Za Emmezeta Klub”. Z izpolnitvijo Prijavnice uporabnik brezpogojno sprejema Splošne pogoje.
Nadomestna kartica
Po prejemu obvestila o ukradeni/pogrešani kartici bo izdajatelj preveril zbirne točke in blokiral prijavljeno kartico. Krajo/izgubo klubske kartice prijavite pisno naklub@emmezeta.hr ali osebno v prodajnem centru. V primeru prijave kraje/izgube v prodajnem centru se uporabniku na licu mesta dostavi nova klubska kartica in se morebitne točke prenesejo na novo klubsko kartico v roku 7 delovnih dni. V primeru pisne prijave izgube/kraje, se po obdelavi zahteve uporabniku pošlje pisno obvestilo po elektronski pošti in po pošti na naslov uporabnika nova Klubska kartica. V primeru zlorabe kartice in koriščenja točk pred prejemom pisnega obvestila, izdajatelj ne odgovarja za izgubljene točke in jih uporabniku ni mogoče vrniti.